CARM Client Support Help Desk hours of service

November 25, 2021

Please be advised that as of December 6, 2021, the hours of operation for the CARM Client Support Helpdesk (CCSH) will be changed from 7:00 to 20:00 to 7:00 to 17:00 ET.  The CCSH hours of operation will be re-evaluated as call volumes increase. 

The Client support contact form: Canada Border Services Agency (cbsa-asfc.gc.ca) is available 24/7.  All web form requests will be processed the next business day based upon the date and time that they are received. Clients who submit a web form request but would prefer to receive a call back should indicate so in the description of the request with a time period that is most appropriate for you. 


Veuillez noter qu'à compter du 6 décembre 2021, les heures d'ouverture du service à la clientèle de la GCRA (CSCG) passeront de 7h à 20 h à 7h à 17h, heure de l'Est.  Les heures d'ouverture du CSCSH seront réévaluées en fonction de l'augmentation du nombre d'appels.

Le formulaire de contact du soutien à la clientèle : Formulaire du contact d'aide au client : Agence des services frontaliers du Canada (cbsa-asfc.gc.ca) est disponible 24/7.  Toutes les demandes présentées au moyen du formulaire en ligne seront traitées le jour ouvrable suivant, en fonction de la date et de l'heure auxquelles elles ont été reçues. Les clients qui soumettent une demande avec le formulaire en ligne et qui préfèrent être rappelés doivent l'indiquer dans la description de la demande en précisant la période qui leur convient le mieux.


Accessible to: 
Everyone
Topic(s): 
Entry & Payment / CBSA “In the works” / CBSA Assessment and Revenue Management (CARM)
Information Source: 
Canada Border Services Agency (CBSA)
Document Type: 
Email Article